středa 19. května 2010

Gulášek - pište si!

Nachystejte si pero a papír a piště!!!
Tento recept mi poslala nedávno kamarádka Maruška přes Skype, a protože vařit přes skype nás přece baví, musela jsem to hned vyzkoušet. Výborná věc, nejen chuťově, ale i na úsporu špinavého nádobí a času stráveného u plotny...zašpiníte asi tak 1 pekáč a nůž a tu hodinu a půl, co se to "samo"vaří můžete využít opravdu jinak(nemyslím tím žehlit, vysávat apod, ale uvařit si kávičku, vyrobit nějaký scrapík, kouknout na emaily nebo si prostě jen tak zdřímnout!!!)


Guláš v troubě

1 kg masa(plecko...)
3 větší cibule, 5 stroužků česneku
2 čaj.lžičky guláš.koření, půl lžičky kari, 3 čaj.lžičky sladké papriky,sůl, pepř
2 lžíce solamylu
2 masoxy, může být feferonka

1 l vody

Maso a cibuli nakrájet, smíchat s ostatním, pořádně promíchat, masoxy předem rozpustit v trošce vody. Celkem zalít cca 1 litrem vody(já teď dávám více, aby bylo více šťávy). Všechno nalít do pekáče, přikrýt alobalem a péct v troubě na 250 st. 1,5 hodiny. Za celou dobu neotvírat, nepodlívat ani nemíchat!!!

moje vychytávky - cibule méně a hodně na drobno, vody více než litr, místo 1 masoxu dávám kostku do guláše,přidávám majoránku, maso - zkoušela jsem z krkovice, z bůčku,z plecka, vše super.

Takže šup šup nakoupit maso a pak už jen....dobrou chuť!!!!!

2 komentáře:

  1. Eri supééér,ty vychytávky určo vyzkouším,už tak je ulášek moc dobrej a takhle bude neodolatelnéééééj !!!

    OdpovědětVymazat
  2. Hned zítra nakoupím ingredience a budu se tvářit, že umím vařit nejmíň tak dobře, jako ty!

    OdpovědětVymazat